
W celu sprawdzenia kosztów wysyłki należy dodać produkty do koszyka gdzie nastąpi automatyczna symulacja kosztów wysyłki. Dodanie produktów do koszyka nie jest w żaden sposób zobowiązujące.


biuro@lazienkajutra.pl
533853053
JESTEŚMY DO PAŃSTWA DYSPOZYCJI OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU
W GODZINACH 10 - 16

ZWROTY
Nasz Sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikając na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 827).
Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru/towarów. Sklep zobowiązuje się do zwrotu Kupującemu kosztu towaru oraz zwrotu kosztów przesyłki towaru do Kupującego w ciągu 14 dni roboczych. Sklep nie przyjmuje przesyłek pobraniowych.
JAK ZWRÓCIĆ TOWAR ?
1. Upewnij się, że nie minęło 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia i upewnij się, że masz nadal dowód zakupu towaru, to bardzo ważne. Jeśli chcą Państwo zwrócić towar a zagubili Państwo fakturę bądź paragon, to zwrot wówczas nie będzie możliwy!
2. Wypełnij formularz zwrotu towaru pobierz formularz i prześlij go na adres biuro@lazienkajutra.pl . Poczekaj na kontakt pracownika naszego sklepu, który potwierdzi przyjęcie Twojego zgłoszenia.
3. Po kontakcie pracownika naszego sklepu odeślij nam zwracany towar na adres:
4. Zwrotu towaru nie można dokonać osobiście oddając go w naszym sklepie.
5. Zwrot towaru powinien nastąpić w sposób zapewniający jego bezpieczne dostarczenie do sklepu. W przypadku przesyłki opakowanie towaru powinno zapewniać możliwość bezpiecznego transportu.
Do zwracanego towaru należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu/ paragon/faktura.
6. Zwrot środków nastąpi w przypadku spełnienia powyższych warunków w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas zwracanego towaru.
REKLAMACJE
1. Reklamacje dotyczącą wad towaru lub braków części składowych Kupujący powinien zgłosić Sklepowi pod adresem: biuro@lazienkajutra.pl przesyłając odpowiednim formularz reklamacyjny pobierz formularz, tutaj dołączamy paragon lub fakturę.
2. W przypadku płytek ceramicznych, gresowych, towar posiadający wady – różny odcień płytek, zły kaliber, format itd. podlega reklamacji tylko przed położeniem towaru.
3. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu czyli faktura VAT lub paragon.
4. Cały opis procedury reklamacji jest opisany w punkcie 6 w zakładce REGULAMIN.